loading...
مطالب مفید از اینترنت
Alexa بازدید : 248 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

متن آهنگ پرسه محمد چناری

Lyrics Music Parseh Mohammad Chenari 

متن آهنگ پرسه محمد چناری

 

♫♫♫

یه سر به من بزن ببین پر از غمم
تو این روزا که عشق من نمونده بامنم
ببین که بی تو من یه شهر ماتمم
چیکار کنم بدون تو منم یه آدمم

 

تمام کوچه هارو پرسه میزنم
چرا همیشه عاشقا قید عشقشونو میزنن
همیشه پیشتم همیشه فکرتم
دروغ میگفتی اونکه عاشقت شده منم
بدون ِ من نرو تو این شبای سرد
به خاطر روزای خوبمون دوباره برگرد

دوباره برگرد
ببین یه بار نشد کسی بیاد تو زندگیم بگیره جاتو
بگو یه بار نشد کسی بگیره جامو تو چشاتو
دوباره برگرد

دوباره برگرد
ببین یه بار نشد کسی بیاد تو زندگیم بگیره جاتو
بگو یه بار نشد کسی بگیره جامو تو چشاتو
دوباره برگرد

♫♫♫

یه سر به من بزن ببین پر از غمم
تو این روزا که عشق من نمونده بامنم
ببین که بی تو من یه شهر ماتمم
چیکار کنم بدون تو منم یه آدمم

تمام کوچه هارو پرسه میزنم
چرا همیشه عاشقا قید عشقشونو میزنن
همیشه پیشتم همیشه فکرتم
دروغ میگفتی اونکه عاشقت شده منم
بدون ِ من نرو تو این شبای سرد
به خاطر روزای خوبمون دوباره برگرد

دوباره برگرد
ببین یه بار نشد کسی بیاد تو زندگیم بگیره جاتو
بگو یه بار نشد کسی بگیره جامو تو چشاتو
دوباره برگرد

دوباره برگرد
ببین یه بار نشد کسی بیاد تو زندگیم بگیره جاتو
بگو یه بار نشد کسی بگیره جامو تو چشاتو
دوباره برگرد

تکست آهنگ پرسه محمد چناری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 45
  • بازدید هفته : 251
  • بازدید ماه : 251
  • بازدید سال : 7,887
  • بازدید کلی : 36,183