loading...
مطالب مفید از اینترنت
Alexa بازدید : 243 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

متن آهنگ منو عشق آرش رستمی

Lyrics Music Mano Eshgh Arash Rostami 

متن آهنگ منو عشق آرش رستمی

♫♫♫

منو اون عشقی که همش تو قلبمه
انقدر دوست دارم هرچی بگم کمه
واسه بودن با تو کم نمیارمو
من ب عشقت میدم دارو ندارمو

 

منو عشق تو چشمت کجا میبره
بی تو دلخوشیام خیلی زودگذره
اونکه تنها بذاره تورو من نیستم
پای عشق تو تا آخرش وایمیستم
منو عشق تو چشمت کجا میبره
بی تو دلخوشیام خیلی زودگذره
اونکه تنها بذاره تورو من نیستم
پای عشق تو تا آخرش وایمیستم

♫♫♫

دلم میخواد بگم به تو دلم شده اسیر تو
دوست دارم یه آسمون تورو میخوام تا پای جون
زدم دلو به اسم تو شکوندم اون طلسم تو
دوست دارم یه آسمون تورو میخوام تا پای جون
تورو میخوام تا پای جون

منو عشق تو چشمت کجا میبره
بی تو دلخوشیام خیلی زودگذره
اونکه تنها بذاره تورو من نیستم
پای عشق تو تا آخرش وایمیستم
منو عشق تو چشمت کجا میبره
بی تو دلخوشیام خیلی زودگذره
اونکه تنها بذاره تورو من نیستم
پای عشق تو تا آخرش وایمیستم

ترانه سرا : حمیدرضا نصرالهی

تکست آهنگ منو عشق آرش رستمی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 45
  • بازدید هفته : 248
  • بازدید ماه : 248
  • بازدید سال : 7,884
  • بازدید کلی : 36,180