loading...
مطالب مفید از اینترنت
Alexa بازدید : 289 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

متن آهنگ فرصت بده شهاب بخارایی

Lyrics Music Forsat Bede Shahab Bokharaei 

متن آهنگ فرصت بده شهاب بخارایی

♫♫♫

فرصت بده اینبارو تا گم نشه احساسم
این دست من اصلا نیست اینکه به تو حساسم
فرصت بده این بارو میخوام که برگردم
من خسته شدم بس که با دوریت سر کردم

 

♫♫♫

فرصت بده اینبارو تا گم نشه احساسم
این دست من اصلا نیست اینکه به تو حساسم
فرصت بده این بارو میخوام که برگردم
من خسته شدم بس که با دوریت سر کردم
با دوریت سر کردم

دلگیر نشو از من گاهی که حواسم نیست
تنها یه نگاه تو واسه دل من کافیست
این لحظه رو با من باش این لحظه رویایی
حالا که من هستم خوبه که تو اینجایی

♫♫♫

فرصت بده اینبارو این فاصله رو بردار
من پیشت آرومم دستاتو به من بسپار
فرصت بده اینبارو تا گم نشه احساسم
این دست من اصلا نیست اینکه به تو حساسم
اینکه به تو حساسم

دلگیر نشو از من گاهی که حواسم نیست
تنها یه نگاه تو واسه دل من کافیست
این لحظه رو با من باش این لحظه رویایی
حالا که من هستم خوبه که تو اینجایی
دلگیر نشو از من گاهی که حواسم نیست
تنها یه نگاه تو واسه دل من کافیست
این لحظه رو با من باش این لحظه رویایی
حالا که من هستم خوبه که تو اینجایی

تکست آهنگ فرصت بده شهاب بخارایی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 45
  • بازدید هفته : 245
  • بازدید ماه : 245
  • بازدید سال : 7,881
  • بازدید کلی : 36,177