loading...
مطالب مفید از اینترنت
Alexa بازدید : 74 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)


اگر با بهینه سازی موتورهای جستجو ( SEO ) آشنا باشید ، احتمالا ابزارهایی مثل Google Adwords ، Google Webmaster Tools ، Google Analytics و سایت های از این قبیل را می شناسید و با آنها کار کرده اید. به هرحال ابزار ها و سایت های زیادی در این رابطه وجود دارند که شاید تا حالا اسم آنها هم به گوش تان نیز نخورده باشد . سایت هایی که به شما امکانات و ویژگی های خاص و منحصر به فردی می دهند. استفاده از این ابزار ها به صرفه جویی در زمان ، مدیریت بهتر منابع و برتری در رقابت های اینترنتی شما کمک بسیار می کنند. در زیر توضیحات مختصری درباره 8 ابزاری که بازاریابان آنلاین از آنها استفاده می کنند آورده ایم. اگرچه همه این ابزار ها ویژگی های مشترک زیادی دارند اما هر کدام نیز خاصیت های منحصر به فرد خود را دارند که با استفاده از آنها میتوانید استراتژی های سئو و بازاریابی خود را بهبود دهید.

1.    Screaming Frog
ابزار Screaming Frog یک اپلیکیشن دسکتاپ قابل دانلود است که با استفاده از آن می توانید سایت خود را تحت نظر گرفته و با استفاده از گزارش هایی که نرم افزار در مورد صفحه ها و لینک ها اختیار شما قرار میدهد وضعیت و نحوه عملکرد خود را با رقبانتان مقایسه نمایید. یکی از مزیت های کلیدی این نرم افزار ساده سازی شناسایی لینک های شکسته و تعمیر آنهاست.این ابزار هم برای کاربران مک و هم ویندوز در دسترس است. استفاده از نسخه رایگان این نرم افزار دارای محدودیت هایی است.

2.    Raven Tools
این مجموعه که با نام کلاغ سیاه فعالیت میکند بیش از 30 ابزار برای مدیریت بهتر بازاریابی آنلاین در اختیار شما قرار میدهد. Raven به شما اجازه بررسی PPC ، دنبال کردن ROI ، مدیریت شبکه های اجتماعی ، بررسی لینک های شکسته و بسیاری امکانات دیگر را می دهد.یکی از خصوصیات اصلی و مهم Raven  توانایی گزارش دهی فوق العاده بالای آن است. گزارش های این سایت حرفه ای ، سازماندهی شده و با ظاهر بسیار مناسب در دسترس شما قرار می گیرند. این گزارش های برای تنظیم سند های گزارشی بسیار مناسب می باشند.Raven همچنین استفاده از اپلیکیشن iPad را به بازاریابان موبایل پیشنهاد می دهد.

3.    Market Samurai
این سایت یک ابزار عالی برای تجزیه و تحلیل رقابتی بودن کلمات کلیدی است زیرا پیشنهاداتی برای کلمات کلیدی با پتانسیل بالا به شما برای استفاده در موتور های جستجو به شما می دهد.می توانید میزان رتبه بندی یک کلمه کلیدی خاص و اینکه آیا نسبت به گذشته تغییری داشته را در گوگل مشاهده نمایید. ردیاب کلمه Market Samurai با استفاده از لیست کلمات شما یک فیلتر ایجاد کرده و به شما ترافیکی که می توانید از آن کلمات و کلمات پیشنهادی دیگر دریافت کنید را نشان خواهد دهد. بعلاوه شما با استفاده از این ابزار میتوانید تغییرات رتبه کلمات کلیدی خود را در نتایج جستجو دنبال کنید.


4.    Adobe Analytics
این ابزار بازاریابی هوشمند جواب شرکت Adobe در مقابل ابزار Analytics گوگل است.این ابزار بخشی از مجموعه آنلاین شرکت Adobe برای بازاریابی است و به شما کمک می کند تا خیلی سریعتر در مورد طریقه رفتار کاربران بر روی سایت خود بدانید.این ابزار آنالیز شرکت Adobe منحصر به فرد است زیرا تمام مسیری که کاربر بر روی سایت شما طی میکند را نشان داده و شما می توانید ببینید که کدام صفحه ها بیشترین مخاطب را دارند. بهرحال ، بیشتر پیشنهاداتی که گوگل آنالیتیکز به شما میدهد برای بهبود عملکرد و موفقیت سایت تان ، ابزار آنالیز Adobe نیز بیان می کند.

5.    countly
اگر میخواهید ببینید کاربران بر روی سایت یا اپلیکیشن شما چه کارهایی انجام میدهند حتما سایت Countly را ببینید. Countly یک ابزار آنالیز کاربردی اوپن سورس است که اجازه ردیابی بلادرنگ اطلاعات را میدهد. شما میتوانید گزارشات خروجی خود را با نام برند خود ویرایش کنید. Countly به شما اجازه 10 هزار بازدید به صورت ماهیانه و رایگان را میدهد.همچنین نصب این ابزار رایگان است.

6.    SEM Rush
یکی از ابزارهای کاربردی دیگر هنگامی است که نیاز به آنالیز رقابتی بودن کلمات کلیدی دارید. SEM Rush به شما یک ایده کلی در مورد کلماتی که رقبای شما از آنها استفاده می کنند و همچنین چه مقدار در آن کلمات موفق شده اند ، میدهد. در صورتی که رقیبی داشته باشید که در کلمات کلیدی به موفقیت رسیده باشد شما نیز میتوانید از آن کلمات استفاده کنید.شما با استفاده از این ابزار میتوانید متن های خود را آنالیز کرده و خروجی هایتان را ویرایش کنید.SEM Rush ویژگی های بسیاری از منظر سئو و بهینه سازی دارد.بعلاوه اینکه نسخه رایگان آن نیز در دسترس است.


7.    Majestic SEO
این سایت یک ابزار برای آنالیز جامع بک لینک ها است.Majestic SEO به شما امکانات منحصر به فردی برای بک لینک ها میدهد که ممکن است ابزار دیگری مانند آن نیابید.این حرف به این دلیل است که Majestic SEO همه اطلاعات گسترده خود را به صورت روزانه اصلاح میکند بنابراین اطلاعاتی که در اختیار شما قرار میگیرد به صورت کاملا آپدیت است. همچنین این ابزار اطلاعات جزئی در مورد کیفیت بک لینک هایی که در سئو شما تاثیر دارند به شما می دهد.این سایت بیشتر برای انالیز حجم وسیعی از اطلاعات به کار میرود. برای مثال بیشتر مناسب بازاریابان اینترنتی جهت آنالیز بک لینک های مشتریانشان است.


8.    Woorank
Woorank امکانات و ویژگی های زیادی دارد که واقعا به شما کمک میکنید تا از وضعیت آنلاین سایت خود مطلع شوید. یکی از ویژگی های قابل توجه Woorank توانایی مقایسه سایت شما با هر سایت دیگری در اینترنت از نظر تعداد بازدید است. مثلا سایت شما یکی از 10 میلیون پربازدیترین سایت های جهان است.Woorank به شما در مورد چگونگی وضعیت شبکه های اجتماعی تان ، رتبه بندی ایندکس های گوگل و رتبه صفحات شما در نتایج جستجو اطلاعات مفیدی میدهد. یکی از بهترین مزیت های Woorank این است که بوسیله یک راهنمای قدم به قدم کامل و ساده به شما کمک میکند تا وضعیت بزارایابی و سئو سایت خود را بهبود دهید.
 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 16
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 360
  • بازدید سال : 7,996
  • بازدید کلی : 36,292