loading...
مطالب مفید از اینترنت
Alexa بازدید : 103 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

متن آهنگ بد کردی وحید حاجی تبار

Lyrics Music Bad Kardi Vahid Hajitabar 

متن آهنگ بد کردی وحید حاجی تبار

 

♫♫♫

دیگه این حلقه رو دست نمیکنم
تا زمانی که دلم عشقو بخواد
تا زمانی که زمانش برسه
عشق واقعی سراغ من بیاد
دیگه حسای رمانتیک نمیخوام
توی آرشیو دلم جا خوش کنه
نمیخوام عشق یا چیزی شبیه ون
دوباره حال منو ناخوش کنم

 

بد کردی بد میبینی میدونم
بد دیدمو دیگه نمیتونم
دیگه نمیتونم من ازت خستم
ای کاش به چشات دل نمیبستم
بد کردی بد میبینی میدونم
بد دیدمو دیگه نمیتونم
دیگه نمیتونم من ازت خستم
ای کاش به چشات دل نمیبستم

♫♫♫

من دیگه عکسای یادگارتو
با خودم مرور نمیکنم بدون
خودمو از خودمو فکر خودم
تورو از تو دور نمیکنم بدون
برو سمت رویای خودت
شب و کابوسو برای من بذار
روزگارم مثل تو وفا نداشت
حالا من میدونمو این روزگار

بد کردی بد میبینی میدونم
بد دیدمو دیگه نمیتونم
دیگه نمیتونم من ازت خستم
ای کاش به چشات دل نمیبستم
بد کردی بد میبینی میدونم
بد دیدمو دیگه نمیتونم
دیگه نمیتونم من ازت خستم
ای کاش به چشات دل نمیبستم

ترانه سرا : عرفان سلیمی

تکست بد کردی وحید حاجی تبار

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 16
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 382
  • بازدید سال : 8,018
  • بازدید کلی : 36,314