loading...
مطالب مفید از اینترنت
Alexa بازدید : 74 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

مثل بارونای پاییزی شدم
این روزا که تو کنارم نیستی
این روزا که من واست دلواپسم
این تویی که بی قرارم نیستی

 

نیستی و فکر و خیال تو داره
شب و روزامو به آتیش میکشه
عطر تو که توی خونه میپیچه
پای خاطراتمو پیش میکشه

♫♫♫

به دیوونه ها شباهت دارم
که فقط تورو میبینم روبروم
اینکه یه روزی بگیری دستمو
شده این روزا تموم آرزوم
نمیشه از همه ی خاطره هات
بگذرم ساده فراموش کنم
تو خیال من فقط سکوت کن
به صدای نفسات گوش کنم
به صدای نفسات گوش کنم

مثل بارونای پاییزی شدم
این روزا که تو کنارم نیستی
این روزا که من واست دلواپسم
این تویی که بی قرارم نیستی

ترانه سرا : مازیار فرمانی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 45
  • بازدید هفته : 236
  • بازدید ماه : 236
  • بازدید سال : 7,872
  • بازدید کلی : 36,168