loading...
مطالب مفید از اینترنت
Alexa بازدید : 80 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

متن آهنگ بفهم مهدی دارابی

Lyrics Music Befahm Mehdi Darabi  

متن آهنگ بفهم مهدی دارابی

 

♫♫♫

تو میری سمت در منم چه بی قرارم
دیگه امیدی من به موندت ندارم
چشامو وقت رفتنت رو هم میذارم
نمیشه باورم دیگه تورو ندارم

 

دیدی نشد بیامو راه تو ببندم
دیدی با اینکه رفتی از تو دل نکندم
شبا کنار خاطراتمون میشینم
مثل دیوونه ها تو گریه هام میخندم

تنها نرو با من بمون غمو از رفتنت توی فال من بخون
چشمام به راه رفتنت اشتباهه روز و شب سیاهه بعد تو بمون
تنها نرو با من بمون غمو از رفتنت توی فال من بخون
چشمام به راه رفتنت اشتباهه روز و شب سیاهه بعد تو بمون

♫♫♫

نرو نذار چشام به گریه مبتلا شه
ترو خدا نذار دلت ازم جدا شه
تمومه زندگیم تو دستته عزیزم
نذار گلم تو دستتو به روی ماشه
داری میری ولی آخه چه بی بهونه
دوست دارم اینو بفهم آخه دیوونه
حالا که عاشقت شدم میذاری میری
داری تقاص چی رو از دلم میگیری

تنها نرو با من بمون غمو از رفتنت توی فال من بخون
چشمام به راه رفتنت اشتباهه روز و شب سیاهه بعد تو بمون
تنها نرو با من بمون غمو از رفتنت توی فال من بخون
چشمام به راه رفتنت اشتباهه روز و شب سیاهه بعد تو بمون

ترانه سرا : حمید فریزند

تکست آهنگ بفهم مهدی دارابی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 16
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 394
  • بازدید سال : 8,030
  • بازدید کلی : 36,326